بیمار نارسایی کلیه از پاپوآ گینه نو شدن از شر دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار نارسایی کلیه از پاپوآ گینه نو شدن از شر دیالیز

بیمار نارسایی کلیه از پاپوآ گینه نو از DialysisKaeyo خلاص شدن از شر شکست 59 ساله کلیه از پاپوآ گینه نو است، این بار دوم او را به بیمارستان ما می آید. پس از درمان اول، سطح کراتینین او به 170 ~ 270 کاهش داد. این بار او در اینجا می آید برای دوباره بررسی کنید.
سابقه بیماری:
در ماه اکتبر، 5، 2015، سطح کراتینین او افزایش یافته و به 890 umol / L، علاوه بر این که او را از بسیاری از علائم دیگر، مانند اندام تحتانی ادم رنج می برد. بنابراین دکتر به او توصیه می شود به دیالیز. با این حال، پس از سه ماه از دیالیز، سطح کراتینین او هنوز هم نمی تواند پایین آورده شود. چه بدتر، خروجی ادرار خود را به 200 ~ ترمیم کننده مو 300ml پستها در طول روز به 13 کاهش یافته است، فراز GFR خود.
به منظور رسیدن به درمان بیشتر، او را به بیمارستان ما در 2016 ژانویه 10 آمد.
پس از درمان حدود یک ماه، بیماری خود را کاملا به 170 ~ 270 کنترل کردم، predialysis کراتینین فراز سطح خود، خروجی ادرار به 600ml افزایش یافته است.
در 2016 سپتامبر 23، او به بیمارستان ما برای بار دوم آمد. یکی پس از دیگری درمان یک ماه، او می شود از شر دیالیز موفقیت. حالا کراتینین او باقی می ماند در 120 ~ 130، خروجی ادرار خود را به 1000 ~ 2000ml افزایش یافته است.
ما بسیار خوشحالیم که برای دیدن این نتیجه هستند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات در مورد درمان خود در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: